Qui no suma se n'ix

Si el mar et crida, Venus et vetlla, i la lluna t'acarona, vol dir que ets del tot imprescindible.

dissabte, d’abril 03, 2010

TANCAT PER OBLIGACIÓ

Tancat. Ja fa temps que ho està però jo no ho volia veure. Ja fa temps que va partir la inspiració que el va obrir. Ja fa temps que no vaig saber crear-ne un port per a que es quedara. Ja fa temps que el far d'altres mirades li fan més goig. Ja fa temps que la seua em trenca el cor. Ja fa temps que em fa trontollar els genolls d'imaginar-la. Ja fa temps, tant que ni ho vull repassar, tant com que gairebé fa quinze anys que tinc quinze anys. Ja fa temps que necessite deixar anar una llosa que ocupa el lloc a que d'altres n'aspiren. Ja fa temps que maleïsc aquest moment i necessite deixar de fer-ho.

En trobar un altre espai, hi deixaré el rastre.

15 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home