Qui no suma se n'ix

Si el mar et crida, Venus et vetlla, i la lluna t'acarona, vol dir que ets del tot imprescindible.

diumenge, de desembre 03, 2006

JO TAMBÉ VULL

L'última repassada per la xarxa, un darrer adeu a un dia del que sols em queda somniar, una peça sols em faltava per acabar el trencaclosques: amb que vull somniar huí?
No m'ho havia ni tansols plantejat fins que l'he vist, com qui no vol la cosa, a kilòmetres de la costa, sentint-se lliure i jugant amb les ones, totes elles, marines i com es diguen les del cel.
I així de clar ho tinc, jo també vull, però com sols puc esperar que al meu cap se li passe per ell mateixa, (com se li passa algo pel cap al cap?), almenys faré força al dormir-me per somniar en volar, encara que al final, si fins i tot vole, a saber per quins paratges surrealistes em toca gaudir.
Però no vull fer un poema de somnis, sols vull que entenga la meua enveja al desitjar el que sols puc abastir sense mullar-me. I amb el seu llenguatge li ho dic...