Qui no suma se n'ix

Si el mar et crida, Venus et vetlla, i la lluna t'acarona, vol dir que ets del tot imprescindible.

divendres, d’abril 13, 2007

MONE D'INTERRAIL?

Fa temps que li done voltes i, per fi, ho tinc decidit! A setembre INTERRAIL! La meua idea és fer ruta per l'Europa de l'Est (el castell de Dràcula ara si que no se m'escapa) i fer una ullada a les costes de Croacia segur que tampoc té desperdici. Ara sols són unes xicotetes pinzellades del quadre que pintaré, amb qui vullga, al tomb de l'estiu. La cosa és fer-se l'idea i anar mirant opcions i, sobretot, encetar el comboi.

Per a qui ja haja fet servir aquest sistema de viatge, i per als nous exploradors (com jo), avisar que estàn canviant-lo de dalt a baix, per exemple, ara ja no funciona per zones sinó per països. De tota manera, fins d'ací uns mesos no estarà clar el nou sistema, el que cal és anar veient com evoluciona i anar decidint. Però, per el que he llegit navegant, Europa de l'Est és O ARA O MAI! que l'Euro i el monstre del capitalisme ja li estàn clavant l'ullal. I si ideem una bona combinació, ens pot ixir molt a compte, molt més que per exemple visitar les grans ciutats com ara París, Viena, Amsterdam...(que per a aquestes ja tenim Ryanair)

Us deixe alguna informació a qui li interese i, a mesura que vaja fent descobriments importants, ja aniré deixant-los caure.

A tot això, per a arribar fins allí, l'idea seria pillar un vol barat a qualsevol de les capitals que visitarem. jo ja estic en "ello".

Bé, si voleu, ja sabeu, si no, ja us contaré!
Besets i a viatjar, què el món s'acaba!

http://www.inter-rail.org/
http://www.luventicus.org/mapas/croacia.html